6+1 ok, hogy noni gyümölcsvelőt fogyasszunk!

A noni gyümölcsből készült természetes gyümölcsvelő kivonatok a szervezet felpezsdítését, vagy akár gyógyulási folyamatok beindítását segíthetik. A következő céllal ajánlott

Homoktövist minden korosztálynak!

Alig akad még olyan szélesen elterjedt bogyós cserje, mint a homoktövis! A bogyója különösen értékes, kivételesen magas C-vitamin-tartalmánál fogva. Ha

A környezet védelme otthonainkban kezdődik!

Otthonainkban alapvető, hogy megteremtsük az ideális, egészséges környezetet! A mérgező ás káros anyagoktól mielőbb szabaduljunk meg, mindezek ugyanis nem csak

Ezért szupergyümölcs a gránátalma!

A ‘szupergyümölcs’ megjelölés népszerű manapság. A koncentrált tápanyag-tartalommal rendelkező, valamint a szervezet egészségére átfogó pozitív hatásokat kifejteni képes gyümölcsök megjelölésére

A fekete berkenyéről, mint vitaminok kiváló természetes forrásáról

Az arónia, vagy ismertebb nevén a fekete berkenye igazi vitaminbomba.  Az apró sötét, feketés-lilás színű bogyók vitamintartalma igazán sajátosnak mondható!

A köles kiválóan tápláló gabona!

Általánosan igaz, hogy amennyiben módjukban áll megismerni, a gyerekek ösztönösen megszeretik a kölest! Az sem véletlen, hogy a szegényebb időkben az

Teljes értékű növényi fehérjeforrást keres? – Válassza a goji bogyót!

A fehérjék a szervezet építőkövei. Alapvetően fontosak az általános egészség megőrzéséhez. A fehérjék aminosavakból épülnek fel. Az aminosavak egy részét

Miért ‘a természet ajándéka’ a cseresznye?

Se szeri, se száma a cseresznye felhasználásának étkezésünknél.  Kedveljük nyersen vagy befőttként felfújthoz, kásához, tejberizshez, császármorzsához adva. Főzhetünk belőle gyümölcslevest,

Currys tofu kókusztejjel és mustármaggal

Ha egyedülálló, vagy csak folyton siet, akkor ez a különleges, indiai ízvilágú étel éppen Önnek való, hiszen maximum 20 perc

5+1 érv az alma fogyasztása mellett

1.- A gyümölcs sok pektint, illetve ballasztanyagot tartalmaz, amely csökkenti a koleszterint, megköti a méreganyagokat, így az ólmot és a

Mire jó a barna rizs?

A rizs a búza után az emberiség legfontosabb és leggyakrabban fogyasztott növényi tápláléka. Több mint 400 fajtája ismert. A fényezett

Amit szervezetünktől megvonunk, ha mellőzzük az olajos halak fogyasztását!

Az olajos halak között számos, tápanyagokban gazdag fajtát találunk. Legyen szó lazacról, apró halakról, tonhalról, makréláról, heringről vagy szardíniáról – mindegyik