Friss Témák

Miért igazán értékes a mandula?

A mandulában sokféle jótékony hatású anyag van! Amellett hogy csökkenti a koleszterint, sokkal fontosabb az a tény, hogy a mandulában

Amit alapvetően tudni érdemes a keserűdinnyéről!

A keserűdinnye tulajdonképpen nem is dinnye, hanem egy uborka formájú nyári tök, mely olyan trópusi területeken terem, mint Afrika, Ázsia

6 dolog, amit tudni érdemes az Omega-3 forrásokról

1.- A lazac, makréla, hering, tonhal, pisztráng és szardínia kitűnő forrásai azoknak az esszenciális Omega zsírsavaknak, amelyek tele vannak természetes

Hallott már a 3×3 diétáról?

Az egészséges diéták között a 3×3 diéta egyszerűnek, könnyen betarthatónak számít. A diéta lényege szerint naponta háromszor kell enni: reggel, délben és

Miért is fogyasszunk cukordinnyét?

A cukordinnyében (a sárgadinnye egyik változata) talán nincs annyi vitamin és ásványi anyag, mint a sárgadinnyében, de még mindig magas

Ismerkedjen meg a Spárga jótékony jellemzőivel!

A spárga tulajdonképpen két részből áll: egy vastag gyökérből és a karcsú szárakból. A hagyományos indiai orvoslásban a szárat vizelethajtónak

Miért szeretjük a céklát?

A cékláról azt tartják, hogy serkenti az immunrendszert, és feltételezik, hogy természetes rákellenes anyagokat is tartalmaz – Bár utóbbi nem

Vegán vagy vegetáriánus? – Nem mindegy!

A vegetáriánus táplálkozás hazánkban is egyre szélesebb körben terjedő szokás. A ilyen étrendet követő emberek előnyben részesítik a növényi eredetű

Valóban hizlal a burgonya? – Avagy amit tudnia érdemes a népszerű táplálékról

A burgonyáról azt tartják, hogy hizlal. Ez nem igaz – a testsúly gyarapodásáért sokkal inkább az a zsiradék felelős, amiben

Az egészséges és közkedvelt Banán

Az egészséges, tápláló és bajlódás nélkül fogyasztható banán a természet igazi ajándéka, ideális eledel. A forró égövön világszerte mindenütt termesztik

Támogassa egészségét az egyedülálló Spirulina algával!

A spirulina alga a legtáplálóbb és legkoncentráltabb szuperélelmiszerek egyike a világon. Elképesztően magas, körülbelül 60 %-os fehérjetartalommal rendelkezik, mellyel nagyságrendekkel megelőzi a

Melyek a babcsíra előnyei?

A babcsíra előnye, hogy jó C-vitamin-forrás, továbbá mint megfelelő B-vitamin-forrás is ismert. Például egyetlen adag friss mungóbabcsíra egy felnőtt napi